מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
P-349 | 2 | AX | 4 | 55062 |
AW-669 | 2 | AX | 4 | 71425 |
8349 | 2 | AX | 4 | 72156 |
PP-8270 | 2 | AX | 4 | 77220 |
FP1300 | 2 | AX | 4 | 98349 |
W669 | 2 | AX | 4 | 01212 |
CP486 | 2 | AX | 4 | 19239 |
PC-285 | 2 | AX | 4 | 53781 |
3789536 | 2 | AX | 4 | 7X677 |
CP-486 | 9 | AX | 4 | 95201 |
FP1300 | 9 | AX | 4 | 59875 |
3789536 | 9 | AX | 4 | 11862 |
P-349 | 9 | AX | 4 | 50675 |
P-349 | 9 | AX | 4 | 22852 |
50349 | 9 | AX | 4 | 71500 |
PC-292 | 9 | AX | 4 | 76255 |
P349 | 9 | AX | 4 | 89574 |
PC-285 | 1 | ZZ | 4 | 45225 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |