מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
GGG-W-641 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
GGG-W-641 TY4CL4STA | 1 | 75 | 3 | 80244 |
1840678 | 2 | CX | 5 | 10001 |
NY441-225GPCT17 | 2 | CX | 5 | 23230 |
NY451-482JPCT20 | 2 | CX | 5 | 23230 |
NY460-622-4PC475 | 2 | CX | 5 | 23230 |
NY460-679-475 | 2 | CX | 5 | 23230 |
S5101-910620ALT4PC475 | 2 | CX | 5 | 23230 |
A0G64S5103-576432PCT17 | 2 | CX | 5 | 80064 |
S5101-910622PC475 | 2 | CX | 5 | 80064 |
SX24 | 2 | ZK | 4 | K5773 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |