מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
NU9220 | 2 | AX | 6 | 34558 |
F9220 | 2 | AX | 6 | 63477 |
5450629 | 2 | AX | 6 | 7X677 |
9220 | 2 | AX | 6 | 19239 |
FD9220 | 2 | AX | 6 | 63477 |
MC9220 | 2 | AX | 6 | 66614 |
5454382 | 2 | AX | 6 | 7X677 |
M9220 | 2 | AX | 6 | 71425 |
174-270 | 2 | AX | 6 | 76462 |
5450629 | 2 | AX | 6 | 76462 |
361J | 9 | AX | 6 | 72560 |
5454382 | 9 | AX | 6 | 76562 |
E9220 | 9 | AX | 6 | 80724 |
5450629 | 9 | AX | 6 | 11862 |
5454382 | 9 | AX | 6 | 11862 |
1024 | 9 | 9Z | 6 | 06840 |
5450929 | 9 | AX | 6 | 24617 |
MC9220 | 9 | AX | 6 | 76761 |
5450629 | 9 | AX | E | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |