| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| NP10078PC4 | 2 | XX | X | 55509 |
| NP1011PC4 | 2 | XX | X | 55509 |
| NP4045PC4 | 2 | XX | X | 55509 |
| NP7078PC4 | 2 | XX | X | 55509 |
| NP8093PC3 | 2 | XX | X | 55509 |
| NP9093PC3 | 2 | XX | X | 55509 |
| NP8016PCP119 | 2 | XX | X | 55509 |
| NP8017PCP119 | 2 | XX | X | 55509 |
| P119 | 2 | AX | 6 | 17572 |
| 5236 | 2 | XX | X | 55509 |
| P119 | 2 | XX | X | 55509 |
| P119 | 2 | XX | X | 57533 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |