מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFB571TYPEA | 1 | XX | X | 81348 |
218564 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
187197 | 2 | XX | X | 56232 |
57411 | 2 | XX | X | 95019 |
Q1903 | 2 | XX | X | 31007 |
BB19349 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
N78311B | 9 | KZ | 5 | 56442 |
X18203 | 9 | XX | X | 14351 |
10302 | 9 | XX | X | 72992 |
NU112 | 9 | XX | X | 73830 |
NF5H | 9 | XX | X | 63734 |
R20926 | 9 | XX | X | 83120 |
S1863 | 9 | XX | X | 64161 |
1453 | 9 | XX | X | 82983 |
B1453 | 9 | XX | X | 82983 |
X4-14 | 9 | XX | X | 15586 |
218564 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |