מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
13-2250 | 2 | XX | X | 15605 |
13-430 | 2 | XX | X | 15605 |
2849PC2 | 2 | XX | X | 15605 |
2918PC2 | 2 | XX | X | 15605 |
2935PC2 | 2 | XX | X | 15605 |
3019PC4 | 2 | XX | X | 15605 |
3053PC2 | 2 | XX | X | 15605 |
4771APC4 | 2 | XX | X | 15605 |
4772PC4 | 2 | XX | X | 15605 |
4774APC4 | 2 | XX | X | 15605 |
4775PC4 | 2 | XX | X | 15605 |
4780APC4 | 2 | XX | X | 15605 |
4781APC4 | 2 | XX | X | 15605 |
66880X10PC2 | 2 | XX | X | 15605 |
66880X16PC2 | 2 | XX | X | 15605 |
66880X17PC2 | 2 | XX | X | 15605 |
72440X3PC4 | 2 | XX | X | 15605 |
A13-2250 | 2 | XX | X | 15605 |
A13-430 | 2 | XX | X | 15605 |
NAVYX1541A | 2 | XX | X | 31974 |
NAVYX1541ITEM2 | 2 | XX | X | 31974 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |