מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
NATVAR 400/461 | 1 | CX | 4 | 96904 |
MIL-I-631 | 1 | CX | 4 | 81349 |
FLEXITE HT-105C | 1 | CX | 3 | 03890 |
ITCO 929 | 1 | CX | 5 | 12509 |
TURBOLEX 105 | 1 | CX | E | 71124 |
ASTRA 703/105 | 1 | CX | 3 | 91094 |
S13F2 | 2 | XX | X | 88818 |
TEMFLEX 105C 13 AWG RED | 9 | CX | 3 | 76381 |
P-105/13-5 | 2 | CX | E | 56352 |
C101103673 | 2 | XX | X | 88818 |
TEMFLEX 105C 13 AWG RED | 9 | CX | 3 | 20999 |
TEMFLEX 105C 13 AWG RED | 9 | CX | 3 | 75037 |
3003 | 9 | CX | 4 | 20999 |
3003 | 9 | CX | 4 | 75037 |
GS830L-13R | 9 | CX | A | 26512 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |