| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| NATVAR 261 | 1 | CX | 4 | 96904 |
| MIL-I-631 | 1 | CX | 4 | 81349 |
| FLEXITE STANDARD | 1 | CX | 5 | 03890 |
| ITCO 919 | 1 | CX | 5 | 12509 |
| GLITEX 120 | 1 | CX | E | 05178 |
| SYNTHOLVAR | 1 | CX | E | 79074 |
| ASTRA 701 | 1 | CX | 3 | 91094 |
| 9742652-6 | 2 | XX | X | 18876 |
| 3002 | 9 | CX | 3 | 20999 |
| HYFLEX TRANSFLEX | 9 | CX | 3 | 20999 |
| 3002 | 9 | CX | 3 | 75037 |
| HYFLEX TRANSFLEX | 9 | CX | 3 | 75037 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |