| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| NASM10971ACOMPB | 1 | 9Z | 3 | 80205 |
| 293-1022P9 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
| 0495-22 | 2 | XX | X | 56232 |
| A210-15 | 2 | XX | X | 72314 |
| N42P11699-4120 | 2 | XX | X | 99993 |
| 311-0363-000 | 2 | PA | 6 | 13499 |
| 51466-12 | 9 | XX | X | 53397 |
| BA98203-22 | 9 | XX | X | 70408 |
| MILP10971AC0MPB | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
| 0495-22 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
| 79-018-078-0750 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
| BA98203-22 | 9 | XX | X | 64959 |
| 293-1022P9 | 9 | XX | 5 | 49956 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |