מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
NAS907 TYJSZ75 | 1 | ZZ | 4 | 80205 |
C04079 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
33889 | 2 | ZZ | 4 | 03882 |
46745 | 2 | ZZ | 4 | 65400 |
3012 75 | 2 | ZZ | 4 | 03882 |
2013 75 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
04079 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
550 75 | 2 | ZZ | 4 | 65400 |
04079 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
2013 75 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
NAS907 | 1 | ZZ | 4 | 80205 |
NAS907 TYJSZ75 | 1 | ZZ | 4 | 80244 |
46745 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
550 75 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
46745 | 9 | ZZ | 4 | 1NEX4 |
550 75 | 9 | ZZ | 4 | 1NEX4 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |