מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
NAS907 TYJSZ2 | 1 | ZZ | 4 | 80205 |
2330 | 1 | ZZ | 4 | 067J8 |
17171 | 2 | ZZ | 4 | 067J8 |
18302 | 2 | ZZ | 4 | 16568 |
R18CO 2 | 2 | ZZ | 4 | 16568 |
04242 | 9 | 75 | 4 | 13130 |
3701-0221 | 9 | 75 | 4 | 13130 |
2013 2 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
818 2 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
46672 | 9 | ZZ | 4 | 65400 |
550 2 | 9 | ZZ | 4 | 65400 |
17171 | 9 | 75 | 4 | 41672 |
2330 | 9 | 75 | 4 | 41672 |
NAS907 | 1 | ZZ | 4 | 80205 |
NAS907 TYJSZ2 | 1 | ZZ | 4 | 80244 |
46672 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
550 2 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |