Jobolt (159)
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
NAS1670-4L8 | 2 | 9Z | 4 | 80205 |
FF260-8 | 2 | 9Z | 4 | 98524 |
PLY110-8-8 | 2 | 9Z | 4 | 98524 |
WF260-8 | 2 | 9Z | 4 | 98524 |
FF260-8 | 2 | 9Z | 4 | C4293 |
BA8A8F | 2 | 9Z | 4 | 92215 |
BE8A8F | 2 | 9Z | 4 | 92215 |
PLT110-8-8 | 2 | 9Z | 4 | 92215 |
PLT110-8-8 | 2 | 9Z | 4 | 98524 |
BA8A8F | 2 | 9Z | 4 | C4293 |
FL260-8 | 9 | 9Z | 4 | 98524 |
NAS1670-4-8 | 9 | 9Z | 4 | 80205 |
NAS1670-4K8 | 9 | 9Z | 4 | 80205 |
FF260-8 | 9 | 9Z | 4 | 92541 |
WF260-8 | 9 | 9Z | 4 | 92541 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |