מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
NAS1101-4-48 | 2 | KZ | 4 | 80205 |
NAS1101-4-48 | 2 | KZ | 4 | 06725 |
NAS1101-4-48 | 2 | KZ | 4 | 80539 |
NAS1101-4-48 | 2 | KZ | 4 | 92215 |
NAS1101-4-48 | 2 | KZ | 4 | 07851 |
NAS1101-4-48 | 2 | KZ | 4 | 27624 |
NAS1101-4-48 | 2 | KZ | 4 | 30485 |
NAS1101-4-48 | 2 | KZ | 4 | 30889 |
NAS1101-4-48 | 2 | KZ | 4 | 53606 |
NAS1101-4-48 | 2 | KZ | 4 | 58998 |
NAS1101-4-48 | 2 | KZ | 4 | 60283 |
NAS1101-4-48 | 2 | KZ | 4 | 73197 |
NAS1101-4-48 | 2 | ZZ | 4 | 17446 |
NAS1101-4-48 | 9 | KZ | 4 | 56878 |
NAS1101-4-48 | 9 | KZ | 4 | 08547 |
NAS1101-4-48 | 9 | KZ | 4 | 97928 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |