Brass eyelet
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 112526 | 1 | KE | 5 | 72582 |
| 112526 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| N504P606 | 2 | XX | X | 03538 |
| 901207 | 2 | XX | X | 06848 |
| 203372 | 2 | XX | X | 06853 |
| 42P5415-100 | 2 | XX | X | 10001 |
| A1526 | 2 | XX | X | 62265 |
| 508A7-29 | 2 | KZ | 5 | 94033 |
| N504P606 | 2 | XX | X | 24446 |
| X605 | 9 | XX | X | 14351 |
| 9002616 | 9 | KZ | 5 | 34161 |
| 72000S | 9 | XX | X | 23040 |
| 112526 | 9 | XX | X | 24617 |
| 112526 | 9 | XX | X | 31007 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |