| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC30BF334K | 2 | XX | X | 81349 |
| MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
| GB3341 | 1 | XX | X | 01121 |
| PL147C993PC18 | 1 | XX | X | 24446 |
| RC30BF334K | 1 | XX | X | 24446 |
| N16R50760-0231 | 1 | XX | X | 99993 |
| N16R50760-231 | 1 | XX | X | 99993 |
| Z16R50760-231 | 1 | XX | X | 99993 |
| 3300-381319020 | 1 | XX | X | 80049 |
| N317-000-155 | 2 | ZG | 1 | S3092 |
| N317-000-155 | 2 | ZG | 3 | C2463 |
| H1009-308 | 9 | XX | X | 49673 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |