| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS35044-15 | 2 | XX | X | 96906 |
| MILR11-6 | 1 | 75 | 4 | 81349 |
| MS35044-15 | 1 | BF | 1 | 19204 |
| RC32GF222K | 1 | XX | X | 01121 |
| GB2221 | 1 | XX | X | 01121 |
| 4171302-043 | 1 | XX | X | 05869 |
| 4171302-43 | 1 | XX | X | 05869 |
| 745-3366-00 | 1 | XX | X | 13499 |
| 4171302-043 | 1 | XX | X | 82577 |
| 4171302-43 | 1 | XX | X | 82577 |
| RC32GF222K | 1 | XX | X | 81349 |
| N317-000-129 | 2 | ZG | 3 | C2463 |
| V1051Z5222K | 2 | ZG | 3 | S3120 |
| RES 002K20 010% 0001W AG06X014 | 9 | ZF | 4 | F3033 |
| N317-000-129 | 2 | ZG | 6 | A1508 |
| N317-000-129 | 2 | ZG | 6 | S3092 |
| DGB2221 | 2 | 9Z | 6 | 80103 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |