מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102C18-1P | 2 | XX | X | 96906 |
97-3102-18-1P181 | 1 | XX | X | 02660 |
AN3102C18-1P | 1 | XX | X | 02660 |
Z17C72632-6260 | 1 | XX | X | 99993 |
AN3102C18-1P | 1 | XX | X | 88044 |
N314-262-007 | 2 | ZG | 3 | C2463 |
N314-262-007 | 2 | ZG | 3 | A1508 |
N314-262-007 | 2 | ZG | 3 | S3092 |
0-415-528 | 2 | YJ | 5 | 55972 |
0-415-551 | 2 | YJ | 5 | 55972 |
0-415-528 | 9 | YJ | 5 | 19315 |
0-415-551 | 9 | YJ | 5 | 19315 |
97-3102-18-1P181 | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
AN3102C18-1P | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |