| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RN20X2212F | 2 | XX | X | 81349 |
| MILR10509 | 1 | TX | 3 | 81349 |
| 697074-422 | 1 | 48 | 4 | 14100 |
| N20-2212F | 1 | 48 | 4 | 18612 |
| 870273P2212F | 1 | 48 | 4 | 18612 |
| 4E2212F | 1 | 48 | 4 | 56289 |
| 705-5076-000 | 1 | TX | 5 | 13499 |
| 4171405-211 | 1 | XX | X | 05869 |
| 4171405-211 | 1 | XX | X | 82577 |
| N20-2212F | 9 | 48 | 4 | 14674 |
| 870273P2212F | 9 | 48 | 4 | 14674 |
| GA50083A2212 | 9 | XX | X | 64959 |
| DCC2212F | 9 | 48 | 4 | 75042 |
| GA50083A2212 | 9 | 48 | 5 | 75042 |
| GA50083A2212 | 9 | 9Z | 5 | 70408 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |