מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RN20X2212F | 2 | XX | X | 81349 |
MILR10509 | 1 | TX | 3 | 81349 |
697074-422 | 1 | 48 | 4 | 14100 |
N20-2212F | 1 | 48 | 4 | 18612 |
870273P2212F | 1 | 48 | 4 | 18612 |
4E2212F | 1 | 48 | 4 | 56289 |
705-5076-000 | 1 | TX | 5 | 13499 |
4171405-211 | 1 | XX | X | 05869 |
4171405-211 | 1 | XX | X | 82577 |
N20-2212F | 9 | 48 | 4 | 14674 |
870273P2212F | 9 | 48 | 4 | 14674 |
GA50083A2212 | 9 | XX | X | 64959 |
DCC2212F | 9 | 48 | 4 | 75042 |
GA50083A2212 | 9 | 48 | 5 | 75042 |
GA50083A2212 | 9 | 9Z | 5 | 70408 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |