| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 160937PC10 | 2 | GH | 1 | 10001 |
| 163893PC13 | 2 | GH | 1 | 10001 |
| 177052PC103 | 2 | GH | 1 | 10001 |
| 205711PC7 | 2 | GH | 1 | 10001 |
| 220597PC2 | 2 | GH | 1 | 10001 |
| 92874PC10 | 2 | GH | 1 | 10001 |
| 330587PC3 | 2 | GH | 1 | 10001 |
| 34881PC16 | 2 | GH | 1 | 10001 |
| 484188 | 2 | GH | 1 | 10001 |
| 795616-4 | 2 | GH | 1 | 10001 |
| 795616PC4 | 2 | GH | 1 | 10001 |
| N0507P01312 | 2 | HH | 1 | 03538 |
| N507P1312 | 2 | SE | 1 | 89954 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |