מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MV80015PC26-27 | 2 | HX | 1 | 33409 |
F-232-654-3 | 1 | HX | C | 90454 |
18036FPC125X126 | 2 | HD | 1 | 05073 |
20756FPC125X126 | 2 | HD | 1 | 05073 |
MV80015H2PC26-27 | 2 | HD | 1 | 33409 |
20754F-125 | 9 | HX | C | 92439 |
20703MK125X126 | 9 | HX | 1 | 92439 |
20754FPC125X126 | 9 | HX | 1 | 92439 |
3309426REVAPCB3ANDB3A | 2 | XX | C | 80064 |
F232-754-754-3X4 | 9 | HX | 6 | 80376 |
MV-80115,SHT.12,PC.26 | 9 | HX | C | 77970 |
71542E3PCB3-B3A | 9 | HX | 6 | 05073 |
41270ER17PCB3ANDB3A | 9 | HX | C | 05073 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |