Ring
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS9013-12 | 2 | XX | X | 96906 |
| ZA1005PT18REV4 | 1 | ZZ | 5 | 3B150 |
| 16-1-34 | 1 | XX | X | 82005 |
| ZA1005PT18REV4 | 1 | XX | X | 94144 |
| 5100-50MI | 1 | ZZ | 5 | 07382 |
| 25704-281210-78-0 | 2 | ZG | 3 | D1839 |
| 25704-281210-78-0 | 2 | ZG | 6 | D2692 |
| MS9013-12 | 9 | ZG | 9 | D5589 |
| 5100-50MI | 9 | XX | X | 79136 |
| ZA1005PT18REV4 | 9 | XX | 5 | 49956 |
| MS9013-12 | 9 | ZG | 9 | D9893 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |