| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS8005E110A | 2 | AX | 4 | 96906 |
| MIL-H-25579-4 | 1 | ZZ | 3 | 81349 |
| R3800CCX4-0110 | 1 | KE | 2 | 50599 |
| MS8005E110A | 1 | AX | 4 | 00624 |
| MS8005E110A | 1 | AX | 4 | 50599 |
| MS8005E110A | 1 | AX | 4 | 78570 |
| MS8005E110A | 1 | AX | 4 | 98441 |
| R660003-4-0110 | 1 | XX | X | 00624 |
| R660003-4-0110 | 2 | ZF | 4 | F6275 |
| R3800CC4-0110 | 9 | AX | 4 | 50599 |
| R3800DD4-0110 | 9 | SB | 4 | 50599 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |