| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS8000K536HL | 2 | SB | 4 | 96906 |
| MS8000K536HL | 1 | SB | 4 | 00624 |
| MS8000K536HL | 1 | SB | 4 | 50599 |
| MS8000K536H | 1 | SB | 4 | 78570 |
| 125102-12DL-0536 | 1 | ZZ | 4 | 98441 |
| MS8000K563L | 1 | ZZ | 6 | 32142 |
| MS8000K536HL | 9 | SB | 4 | 14798 |
| MS8000K536HL | 9 | SB | 4 | 98441 |
| MS8000K536HL | 2 | ZG | 6 | R1120 |
| 650335-12-0536 | 9 | SB | 5 | 00624 |
| R25086-12-0536 | 9 | SB | 5 | 50599 |
| 32-57007-94 | 9 | SB | 5 | 76301 |
| 32-57007-99 | 9 | SB | 5 | 76301 |
| 13202112-0536 | 9 | SB | 5 | 78570 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |