| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS8000H3600A | 2 | SB | 3 | 96906 |
| MIL-H-25579 | 1 | SB | 4 | 81349 |
| 124001-8CR3600 | 1 | SB | 2 | 98441 |
| 666000-8-3600 | 1 | SB | 2 | 00624 |
| R3800CC8-3600 | 1 | SB | 2 | 50599 |
| 13000008-3600 | 1 | SB | 6 | 78570 |
| 70A100000-8-3600 | 1 | ZZ | 6 | 01276 |
| 70A1000008C3600 | 1 | ZZ | 6 | 01276 |
| 5000743-29 | 9 | SB | 2 | 05824 |
| 70A1000008C3600 | 9 | SB | 6 | 79470 |
| 70A100000-8-3600 | 9 | SB | X | 79470 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |