מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS51814-11 | 2 | AX | E | 96906 |
MILF18866 | 1 | AX | E | 81349 |
20-HBU-S-C AND C | 1 | AX | 6 | 59206 |
20-20 080101 | 1 | AX | E | 81343 |
J514 | 1 | AX | E | 81343 |
MS51814-11 | 1 | AX | E | 00624 |
423138 | 9 | AX | 6 | 19207 |
MS51814-11 | 9 | AX | E | 30780 |
MS51814-11 | 9 | AX | E | 14798 |
MS51814-11 | 9 | AX | E | 98441 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |