מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS51814-10P | 2 | AX | E | 96906 |
MIL-F-18866 | 1 | AX | E | 81349 |
J514 | 1 | AX | E | 81343 |
7305X16 | 2 | AX | 6 | 79470 |
16-16 080101CA-PHOS | 2 | AX | E | 81343 |
MS51814-10P | 2 | AX | E | 22031 |
MS51814-10P | 2 | AX | E | 00624 |
MS51814-10P | 2 | AX | E | 30327 |
423111 | 2 | AX | 6 | 21450 |
MS51814-10P | 2 | AX | E | 79470 |
108-30516 | 2 | AX | 6 | 79470 |
7305-16 | 2 | AX | 6 | 79470 |
MS51814-10P | 9 | AX | E | 93188 |
13207E4960-10 | 9 | AX | A | 97403 |
MS51814-10P | 9 | AX | E | 30780 |
MS51814-10P | 9 | AX | E | 98441 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |