| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS51514A6 | 2 | AX | E | 96906 |
| 2029-4-6S | 2 | 9Z | 2 | 01276 |
| 2088282-1 | 2 | 9Z | 4 | 96214 |
| C5805X6 | 2 | AX | E | 79470 |
| 4-6 070426 | 2 | AX | E | 81343 |
| MS51514A6 | 2 | AX | E | 96906 |
| 2029-4-6S | 2 | 9Z | 2 | 01276 |
| 2088282-1 | 2 | 9Z | 4 | 96214 |
| C5805X6 | 2 | AX | E | 79470 |
| 4-6 070426 | 2 | AX | E | 81343 |
| MS51514A6 | 2 | AX | E | 96906 |
| 2029-4-6S | 2 | 9Z | 2 | 01276 |
| 2088282-1 | 2 | 9Z | 4 | 96214 |
| C5805X6 | 2 | AX | E | 79470 |
| 4-6 070426 | 2 | AX | E | 81343 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |