מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS51358-1 | 2 | AZ | 3 | 96906 |
ZZV25 | 1 | AX | 3 | 81348 |
7823R | 1 | AZ | 5 | 27783 |
7823A | 1 | 9Z | 5 | 27783 |
7823RH | 1 | 9Z | 5 | 27783 |
520859 | 1 | XX | X | 19207 |
8V00193075 | 1 | XX | X | 80244 |
VS372A | 9 | XX | X | 17875 |
VS372R | 9 | XX | X | 17875 |
1100A | 9 | AZ | 4 | 08588 |
1100AR | 9 | XX | X | 08588 |
110AR | 9 | XX | X | 08588 |
7823RH | 9 | XX | X | 53705 |
7823R | 9 | AZ | 5 | 53477 |
7823A | 9 | XX | X | 53477 |
7823RH | 9 | XX | X | 53477 |
TR75A | 9 | XX | X | 79934 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |