מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35241-53 | 2 | XX | X | 96906 |
FFS92TYPE1STYLE2S | 1 | XX | X | 81348 |
133495 | 1 | XX | X | 12204 |
133495 | 1 | XX | X | 24617 |
D9578-59-5 | 1 | XX | X | 91340 |
D9578-59A5 | 1 | XX | X | 91340 |
100-3S6-10 | 1 | XX | X | 80063 |
25704-281280-40-0 | 2 | ZG | 3 | D1839 |
25704-281280-40-0 | 2 | ZG | 6 | D2692 |
BCKX1FH1 | 9 | XX | X | 00000 |
MS35241-53 | 9 | ZG | 9 | D5589 |
MS35241-53 | 9 | ZG | 9 | D9893 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |