Screw
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS35216-13 | 2 | XX | X | 96906 |
| 343-0134-000 | 1 | 37 | 5 | 13499 |
| 23-00611-005 | 1 | XX | X | 00724 |
| 8914385-107 | 1 | XX | X | 02769 |
| 8914385-7 | 1 | XX | X | 02769 |
| 946145-405 | 1 | XX | X | 06481 |
| 343-0134-00 | 1 | XX | X | 13499 |
| 120350-013 | 1 | XX | X | 81413 |
| SCPP40CP10 | 1 | XX | X | 80249 |
| LP35216-13 | 2 | 9Z | 4 | 03038 |
| 8914385-107 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| 8914385-7 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| 05007-0017 | 9 | XX | X | 26344 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |