מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35044-2 | 2 | XX | X | 96906 |
MILR11A | 1 | 75 | 4 | 81349 |
RC32GF150K | 1 | XX | X | 81349 |
286-932150-001 | 2 | ZD | 4 | 90073 |
932-150 | 2 | ZD | 4 | 90073 |
RES 015U00 010% 0001W AG06X014 | 9 | ZF | 4 | F3033 |
0D71610-15E | 2 | ZG | 6 | H0673 |
4171302-073 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
4171302-73 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
906R641 | 9 | XX | X | 94990 |
304-150 | 9 | ZA | 5 | 80009 |
304150 | 9 | ZA | 5 | 80009 |
906R641 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
304-0150-00 | 9 | ZZ | 5 | 80009 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |