תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 9 and 12.15 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS3416-18EA | 1 | ZZ | 3 | 96906 |
| M85049/31-18W | 1 | ZZ | 6 | 81349 |
| AS85049/31 | 1 | ZZ | E | 81343 |
| 907320 | 1 | ZZ | 5 | 34228 |
| M85049/31-18A | 1 | ZZ | 6 | 06324 |
| 1202434-18 | 1 | ZZ | 6 | 56232 |
| M85049/31-18A | 2 | ZZ | E | 81343 |
| M83723/15N18 | 9 | TX | 3 | 81349 |
| MS3416-18EN | 9 | TX | 3 | 96906 |
| M83723-15N18F | 9 | TX | 5 | 81349 |
| M85049/31-18A | 9 | TX | E | 81349 |
| MIL-C-85049/31 | 9 | TX | E | 81349 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |