| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS3106A28-10S | 2 | TX | E | 96906 |
| MIL-C-5015 | 1 | TX | E | 81349 |
| 8376932 | 1 | BF | 1 | 19204 |
| MS3106B28-10S | 1 | XX | X | 71468 |
| 60-42628-10S | 1 | XX | X | 77820 |
| AN3106A28-10S | 1 | XX | X | 88044 |
| AN3106B28-10S | 1 | XX | X | 88044 |
| MS3106B28-10S | 1 | XX | X | 96906 |
| 848255 | 9 | XX | X | 10001 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |