מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3106A18-1S | 2 | XX | X | 96906 |
MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
0118062 | 1 | 48 | 5 | 64104 |
203694A | 1 | ZZ | 5 | 31361 |
W105-247 | 1 | XX | X | 07843 |
AN3106A18-1S | 1 | XX | X | 15605 |
AN3106A18-1S | 1 | XX | X | 71468 |
AN3106B18-1S | 1 | XX | X | 71468 |
AN3106A18-1S | 1 | XX | X | 77820 |
AN3106A18-1S | 1 | XX | X | 88044 |
610064 | 2 | 9Z | 6 | 66943 |
203694A | 9 | ZZ | 5 | 66503 |
521771-2 | 9 | XX | X | 23667 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |