מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102E14S2P | 2 | XX | X | 96906 |
MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
D602278SH1-2REV0 | 1 | XX | X | 56232 |
CP3102E14S2P | 1 | XX | X | 77820 |
AN3102E14S2P | 1 | XX | X | 88044 |
MS3102B14S2P | 1 | XX | X | 96906 |
MS3102E14S2P | 2 | ZG | 6 | D0703 |
MS3102E14S2P | 2 | ZG | 6 | D1371 |
5176378 | 2 | ZG | 1 | S3715 |
45 139 00 | 2 | ZK | 2 | K6265 |
5176378 | 1 | ZZ | 1 | S3712 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |