מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102C16S1P | 2 | TX | 3 | 96906 |
MILC5015 | 1 | TX | 3 | 81349 |
8790867 | 1 | BF | 1 | 19204 |
Z17C72623-6975 | 1 | XX | X | 99993 |
8850-560158-56 | 1 | TX | 3 | 80049 |
AN3102C16S1P | 9 | TX | 3 | 0AHP5 |
1683-035 | 2 | ZF | 6 | FAQ15 |
414-01683-035 | 2 | ZF | 6 | FAQ15 |
AN3102C16S1P | 9 | TX | 3 | 81352 |
AN3102C16S1P | 9 | TX | 3 | 88044 |
1683-035 | 9 | ZF | 6 | F6158 |
414-01683-035 | 9 | ZF | 6 | F6158 |
1683-035 | 9 | ZF | 6 | F6151 |
414-01683-035 | 9 | ZF | 6 | F6151 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |