| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS3102A22-14SC | 2 | XX | X | 96906 |
| MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
| 357-2019-00 | 1 | CL | 2 | 13499 |
| 33-2043 | 2 | ZK | 2 | U3577 |
| 357-2019-000 | 2 | 9Z | 5 | 95105 |
| MS3102A22-14S | 2 | ZK | 6 | K0316 |
| 27430-850 | 2 | ZK | 6 | K0663 |
| MS3102A22-14S | 2 | ZG | 4 | 96906 |
| AN3102A22-14SC | 2 | ZF | 6 | 88044 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |