| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| MS3102A20-7S | 2 | XX | X | 96906 | 
| MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 | 
| MS3102-20-7S | 1 | 75 | 4 | 71468 | 
| MS3102A20-7S | 1 | 75 | 4 | 71468 | 
| AN3102A20-7S | 1 | XX | X | 02660 | 
| W105-240 | 1 | XX | X | 07843 | 
| 8025991 | 1 | XX | X | 18876 | 
| AN3102A20-7S | 1 | XX | X | 88044 | 
| 2024096-7 | 1 | XX | X | 28528 | 
| 85-69220-7S | 2 | ZF | 6 | 77820 | 
| D0108-33 | 9 | XX | X | 90649 | 
| 2024096-7 | 1 | ZZ | 5 | 31550 | 
| AN3102A20-7S | 1 | ZZ | 5 | 77820 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |