Connector
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS3102A18-4P | 2 | 28 | 6 | 96906 |
| AN3102A18-4P | 1 | 75 | 4 | 71468 |
| AN3102A18-4P | 1 | XX | X | 02660 |
| MS3102A18-4P | 1 | XX | X | 02660 |
| AN3102A18-4P | 1 | XX | X | 13445 |
| 7188 | 1 | XX | X | 93742 |
| N17C72611-3128 | 1 | XX | X | 99993 |
| 157D1-1286 | 1 | XX | X | 75377 |
| AN3102A18-4P | 1 | XX | X | 88044 |
| MS3102A18-4P | 2 | ZK | 2 | K0316 |
| 2061-7 | 9 | 75 | 4 | 71468 |
| 901774-01 | 2 | ZF | 6 | 90536 |
| JHP39-903 | 9 | XX | X | 02032 |
| 26993 | 9 | XX | X | 94285 |
| ZCC26993 | 9 | XX | X | 94285 |
| M20000-335 | 9 | 28 | 5 | 54764 |
| AN3102A18-4P | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
| MS3102A18-4P | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |