מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102A18-1S | 2 | XX | X | 96906 |
MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
AN3102A18-1S | 1 | XX | X | 88044 |
2109-000004-001(00)0 | 1 | ZZ | 6 | 39825 |
039-718 | 1 | ZZ | 6 | 40608 |
779-413-29 | 2 | ZG | 3 | D1347 |
91155337 | 2 | ZF | 4 | F6481 |
MS3102A18-1S | 2 | ZK | 4 | K0316 |
MS3102A18-1S | 2 | ZK | 4 | K1100 |
475-741 | 2 | ZK | 4 | KCNH3 |
MS3102A18-1S | 2 | ZG | 6 | N0086 |
7599848 | 9 | XX | X | 00000 |
MS3102A18-1S | 9 | XX | X | 93568 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |