מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102A18-11P | 2 | XX | X | 96906 |
MS3102A18-11P | 1 | 28 | 5 | 71468 |
8108246 | 1 | CL | 5 | 18876 |
AN3102A18-11P | 1 | XX | X | 0AHP5 |
AN3102A18-11P | 1 | XX | X | 15605 |
AN3102A18-11P | 1 | XX | X | 81381 |
AN3102-18-11P | 1 | XX | X | 79500 |
AN3102A18-11 | 1 | XX | X | 79500 |
AN3102A18-11P | 1 | XX | X | 79500 |
AN3102A18-11P | 1 | XX | X | 88044 |
AN3102A18-11P | 1 | XX | X | 81352 |
MS3102A-18-11P | 2 | ZK | 2 | K1100 |
3611222 | 2 | ZG | 3 | D0894 |
MS3102A18-11P | 9 | ZG | 3 | D8311 |
AN3102A18-11P | 9 | 28 | 5 | 71468 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |