Connectr
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS3102A14S7P | 2 | XX | X | 96906 |
| 817727 | 1 | BF | 1 | 19204 |
| AN3102A14S7P | 1 | XX | X | 88044 |
| RB17AE205R4F | 1 | XX | X | 81349 |
| 276-1004P10 | 2 | ZF | 4 | 3B150 |
| 33038 | 2 | ZF | 4 | F0423 |
| 97-3102A14S7P | 2 | 9Z | 5 | 02660 |
| 276-1004P10 | 9 | ZF | 4 | 49956 |
| AN3102-14S7P | 2 | ZF | 4 | 88044 |
| 33038 | 9 | ZF | 4 | F0216 |
| 97-3102A14S7P | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |