מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102A14S5P | 2 | 9Z | 4 | 96906 |
MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
97-3102A14S5P847 | 1 | XX | X | 02660 |
D3102A14S5P008 | 1 | XX | X | 17419 |
CA3102A14S5PF106 | 1 | XX | X | 71468 |
97-3102A14S5P | 2 | 9Z | 4 | 02660 |
G243740-109 | 2 | 9Z | 5 | 02660 |
G243740-109 | 2 | 9Z | 5 | 71468 |
G243740-109 | 9 | XX | X | 92663 |
G243740-109 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
97-3102A14S5P | 1 | ZZ | 4 | 77820 |
97-3102A14S5P847 | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
G243740-109 | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |