מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS28759-8-0300 | 2 | XX | X | 96906 |
MS28759-8-0300 | 1 | ZZ | 3 | 01276 |
MS28759H0300 | 1 | AX | 4 | 50599 |
680-8-0300 | 1 | AX | 5 | 00624 |
112134-8S-0300 | 1 | ZZ | 5 | 98441 |
MS28759H0300 | 1 | AX | 4 | 96906 |
AN6275-8-30 | 9 | SB | 5 | 88044 |
AN6292-8-30 | 9 | SB | 5 | 88044 |
MS28759-8-0300 | 9 | AX | 3 | 79470 |
112134-8-0300 | 9 | AX | 5 | 98441 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |