מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS28741-8-0966 | 2 | SB | 4 | 96906 |
360-8D-0966 | 2 | 9Z | 4 | 00624 |
94B0100008D0966 | 2 | 9Z | 4 | 32142 |
111417-8D-0966 | 2 | 9Z | 4 | 98441 |
1MJ4-4-8 | 2 | ZF | 4 | F1215 |
94B0100008D0966 | 9 | 9Z | 4 | 14798 |
360-8D-0966 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
AN6271-8-96 3/4 | 9 | 9Z | 4 | 88044 |
MS28741-8-0966 | 2 | SB | 4 | 96906 |
360-8D-0966 | 2 | 9Z | 4 | 00624 |
94B0100008D0966 | 2 | 9Z | 4 | 32142 |
111417-8D-0966 | 2 | 9Z | 4 | 98441 |
1MJ4-4-8 | 2 | ZF | 4 | F1215 |
360-8D-0966 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
94B0100008D0966 | 9 | 9Z | 4 | 14798 |
AN6271-8-96 3/4 | 9 | 9Z | 4 | 88044 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |