| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS28741-8-0120 | 2 | AX | 3 | 96906 |
| MS28741-8-0120 | 1 | AX | 4 | 50599 |
| 111417-8D-0120 | 1 | ZZ | 4 | 98441 |
| MS28741-8-0120 | 1 | ZZ | 6 | 32142 |
| 810718G2 | 2 | 9Z | 4 | 16058 |
| MS28741-8-0120 | 9 | AX | 4 | 98441 |
| MS28741-8-0120 | 2 | 9Z | 6 | CC049 |
| MR350-8-0120 | 9 | CT | 5 | 12158 |
| M2100-110-9 | 9 | CT | 5 | 54764 |
| AN6271-8-12 | 9 | SB | 5 | 88044 |
| 512205 | 9 | CT | 5 | 23382 |
| MS28741-8-0120 | 9 | AX | 6 | 14798 |
| 111-312-312-8-0120 | 9 | AX | 6 | 98441 |
| MS28741-8-0120 | 9 | AX | 4 | 12158 |
| 4720002749335 | 9 | YP | 9 | A00AM |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |