| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS28741-6-0680 | 2 | AX | 3 | 96906 |
| MS28741-6-0680 | 1 | AX | 4 | 50599 |
| D11524-63-10-11 | 1 | AX | 5 | 81336 |
| 111417-6S-0680 | 1 | AX | 5 | 98441 |
| 980697 | 1 | AX | 5 | 98441 |
| 980697 | 1 | AX | 1 | 97907 |
| LTMHP1043-6-68 | 9 | AX | 5 | 06827 |
| LTMHP1043-6-68 | 9 | AX | 5 | 03481 |
| MS18036-6-0680 | 9 | AX | 3 | 96906 |
| LTMHP1043-6-68 | 9 | AX | 5 | 98441 |
| 11524-145-25 | 9 | AX | 5 | 83395 |
| 4253-145-25 | 9 | AX | 5 | 83395 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |