| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS27363G0166 | 1 | AX | 3 | 96906 |
| 36000006-0166C | 2 | AX | 4 | 78570 |
| CR34800CC6-0166 | 2 | AX | 4 | 50599 |
| CR25800CC6-0166 | 2 | XX | X | 50599 |
| 74I0100006C0166 | 2 | AX | 4 | 79470 |
| CR348EC0E6-0166 | 2 | AX | 6 | 50599 |
| 140T001-6-0166 | 2 | AX | 6 | 98441 |
| 86I0100006C0166 | 2 | AX | 6 | 14798 |
| CR258EC0E0166 | 2 | AX | 6 | 50599 |
| 66000006-0166C | 2 | AX | 6 | 78570 |
| 74I0100006C0166 | 2 | ZZ | 4 | 01276 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |