| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS26545A1X0514W | 2 | SB | 4 | 96906 |
| MIL-C-7905 | 1 | SB | 4 | 81349 |
| 8148650 | 1 | SB | 4 | 98748 |
| 55C3928-4 | 9 | SB | 4 | 80049 |
| MS26545A1X0514W | 2 | SB | 4 | 96906 |
| MIL-C-7905 | 1 | SB | 4 | 81349 |
| 8148650 | 1 | SB | 4 | 98748 |
| 55C3928-4 | 9 | SB | 4 | 80049 |
| MS26545A1X0514W | 2 | SB | 4 | 96906 |
| MIL-C-7905 | 1 | SB | 4 | 81349 |
| 8148650 | 1 | SB | 4 | 98748 |
| 55C3928-4 | 9 | SB | 4 | 80049 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |