| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS21250-05054 | 2 | SE | 4 | 96906 |
| MS21250-05054 | 1 | KZ | 4 | 06710 |
| MS21250-05054 | 1 | KZ | 4 | 06950 |
| MS21250-05054 | 1 | KZ | 4 | 27624 |
| MS21250-05054 | 1 | KZ | 4 | 56878 |
| MS21250-05054 | 1 | KZ | 4 | 57472 |
| MS21250-05054 | 1 | KZ | 4 | 92215 |
| MS21250-05054 | 1 | KZ | 4 | 93907 |
| VFK100G-05054 | 1 | KZ | 5 | 06710 |
| MS21250-05054 | 1 | ZZ | 5 | 17446 |
| MS21250-05054 | 9 | KZ | 4 | 52628 |
| MS21250-05054 | 9 | KZ | 4 | 97928 |
| MS21250-05054 | 9 | KZ | 4 | 50945 |
| MS21250-05054 | 9 | KZ | 4 | 70276 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |